• ClickEdu
  • Moodle
  • Fundació Educare Instruendo
  • Tel. 93 243 07 70
  • info@ceroca.cat
  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
  • Instagram
Centre Estudis RocaCentre Estudis Roca
  • El Centre
    • Pla obertura 20-21
      • Pla obertura general
      • Pla obertura ESO
      • Pla obertura Batxillerat
      • Pla obertura CCFF
    • Qui som?
    • Instal·lacions
    • Metodologia i Serveis
    • Erasmus+
    • Preinscripció i Matrícula
    • Aplicacions
    • Pla d’Obertura en Fase 2
  • ESO
    • JPO 2021-2022
    • ESO a CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari escolar
      • Pla obertura ESO
    • Portes Obertes Virtuals: ESO
    • Activitats Extraescolars
    • Activitats d’Estiu
    • Notícies
  • Batxillerat
    • JPO 2021-2022
    • Portes Obertes Virtuals: Batxillerat
    • Batxillerat CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari escolar
      • Informació sobre beques
      • Pla obertura Batxillerat
    • Activitats Extraescolars
    • Proves d’accés a la Universitat
    • Notícies
  • Cicles de Grau Mitjà
    • JPO 2021-2022
    • C.F. Grau Mitjà CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari acollida alumnes
      • Calendari escolar
      • Informació sobre beques
      • Pla obertura CCFF
    • Portes Obertes Virtuals: Cicles Formatius
    • Activitats Comercials
    • Cures auxiliars d’infermeria
    • Electromecànica de vehicles automòbils
    • Gestió Administrativa
    • Sistemes Microinformàtics i Xarxes
    • Notícies
  • Cicles de Grau Superior
    • JPO 2021-2022
    • C.F. Grau Superior CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari escolar
      • Calendari acollida alumnes
      • Informació sobre beques
      • Pla obertura CCFF
    • Portes Obertes Virtuals: Cicles Formatius
    • Administració i Finances
    • Administració de sistemes informàtics en xarxa
    • Automoció
    • Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma
    • Educació infantil
    • Higiene bucodental
    • Imatge per al diagòstic i medicina nuclear
    • Integració Social
    • Màrqueting i Publicitat
    • Notícies
  • Contacta
    • Contacta
    • Formulari per a famílies

CFGS Màrqueting i Publicitat

  • Inici
  • tots els cursos
  • Cicles Formatius de Grau Superior
  • Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat

Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat

Juanjo Roca
Cicles Formatius de Grau Superior
Free
Ceroca-marketing-publicitat
  • Overview

Dades Principals

Titulació: Tècnic/a superior en Màrqueting i Publicitat
Família Professional: Comerç i Màrqueting
Durada: 2.000 hores en dos anys acadèmics
Hores lectives: 1.584 h
Hores de pràctiques: 416 h

Sol·licita informació

Deixa'ns les teves dades y ens posarem en contacte amb tu

Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat

La competència general d’aquest títol consisteix en definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publipromocionals necessaris.

Objectius | Competències | Sortides Professionals

  • Objectius del CFGM
  • Competències professionals, personals i socials
  • Sortides Professionals

Objectius del CFGM

  • Conèixer i valorar les fonts i productes financers disponibles, tals com crèdits, préstecs i altres instruments financers, així com les possibles subvencions i seleccionar les més convenients per a l’empresa, analitzant la informació comptable i avaluant els costos, riscos, requisits i garanties exigides per les entitats financeres, per obtenir els recursos financers necessaris requerits en el desenvolupament de l’activitat.
  • Elaborar informes de base i brífings, analitzant i definint les diferents estratègies comercials de les variables de màrqueting mix, per assistir en l’elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting.
  • Utilitzar les noves tecnologies de la comunicació a través d’internet, construint, allotjant i mantenint pàgines web corporatives i gestionant els sistemes de comunicació digitals, per planificar o realitzar accions de màrqueting digital.
  • Dissenyar plans d’investigació comercial, determinant les necessitats d’informació, recollint les dades secundàries i primàries necessàries per obtenir i organitzar informació fiable dels mercats.
  • Elaborar informes comercials, analitzant la informació obtinguda del mercat mitjançant l’aplicació de tècniques estadístiques, per establir un sistema d’informació de màrqueting (SIM) eficaç.
  • Determinar les característiques del personal de camp, definint criteris de selecció, dimensió, formació, motivació i remuneració, per organitzar grups d’enquestadors i/o entrevistadors.
  • Interpretar correctament un qüestionari i les instruccions adjuntes i passar-lo als enquestats, garantint la fluïdesa i exactitud de les respostes efectuades, per realitzar enquestes o entrevistes.
  • Definir els objectius i instruments de les relacions públiques de l’empresa o organització, d’acord amb l’establert en el pla de màrqueting, per dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa.
  • Relacionar i coordinar als diferents proveïdors, actors i agents que intervenen, dirigint i supervisant l’esdeveniment segons els protocol establert i resolent les incidències de forma proactiva, per organitzar i gestionar esdeveniments de màrqueting i comunicació.
  • Organitzar el departament d’atenció al client i establir les línies d’actuació per assolir la satisfacció i fidelització dels clients, aplicant tècniques de comunicació adequades per gestionar els serveis d’atenció i informació al client.
  • Establir el procediment d’atenció i resolució de queixes i reclamacions de clients, aplicant tècniques de comunicació i negociació adequades i/o de mediació o arbitratge per gestionar les queixes i reclamacions del client, consumidor i usuari.
  • Realitzar la proposta de combinació de mitjans i suports publicitaris, respectant la normativa vigent en matèria de publicitat i redactant informes de control d’emissió i compra, per elaborar el pla de mitjans publicitaris.
  • Elaborar l’argumentari de vendes del producte o servei per la seva presentació a la xarxa de vendes i definir les accions de màrqueting i de promoció comercial, analitzant dades dels sistema d’informació de mercats i el brífing del producte, per gestionar el llançament i implantació de productes i/o serveis en el mercat.
  • Aplicar tècniques de comunicació publicitària persuasives i d’atracció del client, seleccionant continguts, textos i imatges i utilitzant l’estil propi de la comunicació comercial i informativa de l’empresa per elaborar materials publipromocionals i informatius.
  • Gestionar en anglès les relacions amb clients, proveïdors, organismes públics, banca nacional i internacional i altres operadors que intervenen en les activitats comercials.
  • Analitzar i utilitzar recursos i oportunitats d’aprenentatge relacionades amb l’evolució científica, tecnològica i organitzativa del sector i les tecnologies de la informació i la comunicació, per mantenir l’esperit d’actualització i adaptar-se a noves situacions laborals i personals.
  • Desenvolupar la creativitat i l’esperit d’innovació per respondre als reptes que es presenten en els processos i en l’organització del treball i de la vida personal.
  • Prendre decisions de forma fonamentada analitzant les variables implicades, integrant sabers d’àmbits diferents i acceptant els riscos i la possibilitat d’equivocació en aquestes decisions, per fer front i resoldre situacions diferents, problemes o contingències.
  • Desenvolupar tècniques de lideratge, motivació, supervisió i comunicació en contextos de treball en grup, per facilitar l’organització i coordinació d’equips de treball.
  • Aplicar estratègies i tècniques de comunicació, adaptant-se als continguts que es transmetran, a la finalitat i a les característiques dels receptors, per assegurar l’eficàcia en els processos de comunicació.
  • Avaluar situacions de prevenció de riscos laborals i de protecció ambiental, proposant i aplicant mesures de prevenció personals i col•lectives, d’acord amb la normativa aplicable en els processos de treball per garantir entorns segurs.
  • Identificar i proposar les accions professionals necessàries per donar resposta a l’accessibilitat universal i al “disseny per a tothom”.
  • Identificar i aplicar paràmetres de qualitat en els treballs i activitats realitzats en el procés d’aprenentatge, per valorar la cultura de l’avaluació i de la qualitat i ser capaços de supervisar i millorar procediments de gestió de la qualitat.
  • Utilitzar procediments relacionats amb la cultura emprenedora, empresarial i d’iniciativa professional, per realitzar la gestió bàsica d’una petita empresa o emprendre un treball.
  • Reconèixer els seus drets i deures com a agent actiu de la societat, tenint en compte el marc legal que regula les condicions socials i laborals, per participar com a ciutadà democràtic.

Competències professionals, personals i socials

  • Realitzar les gestions necessàries per a la constitució i posada en marxa d’una empresa comercial, planificant i gestionant l’obtenció dels recursos financers necessaris que procurin la rendibilitat econòmica i financera de l’empresa.
  • Assistir en l’elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables del màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l’empresa.
  • Planificar i desenvolupar accions de màrqueting digital, gestionant pàgines web i sistemes de comunicació a través d’internet, per assolir els objectius de màrqueting de la política de comerç electrònic de l’empresa.
  • Obtenir, analitzar i organitzar informació fiable dels mercats, aplicant tècniques estadístiques i establir un sistema d’informació de mercats (SIM) eficaç, que serveixi de suport en la definició d’estratègies comercials i en la presa de decisions de màrqueting.
  • Organitzar grups d’enquestadors i/o entrevistadors i realitzar enquestes i/o entrevistes, planificant el treball de camp i utilitzant les tècniques i procediments establerts, per acomplir els objectius fixats en el pla d’investigació comercial.
  • Dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa i organitzar i gestionar esdeveniments de màrqueting i comunicació, interpretant el brífing, contractant proveïdors, actors i agents, assistint, dirigint i supervisant els esdeveniments, per acomplir amb l’establert en la política de comunicació del pla de màrqueting.
  • Gestionar els serveis d’atenció i informació al client i de queixes i reclamacions del client, consumidor i usuari, donant un servei de qualitat per assolir la satisfacció plena del client i la transmissió d’una bona imatge de l’empresa i l’organització.
  • Elaborar el pla de mitjans publicitaris de l’empresa, combinant-los adequadament, i realitzar-ne el control per assolir-ne l’execució i eficàcia.
  • Gestionar el llançament i implantació de productes i/o serveis en el mercat, aplicant les estratègies de màrqueting i les accions promocionals adequades, d’acord amb l’establert en el pla de màrqueting de l’empresa o organització.
  • Elaborar materials publipromocionals i informatius, respectant la normativa vigent en matèria de publicitat i utilitzant tècniques i aplicacions informàtiques d’edició i disseny en diversos suports, per difondre’ls segons els plans programats.
  • Comunicar-se en anglès amb fluïdesa, tant de paraula com per escrit, amb tots els operadors i organismes que intervenen en les operacions comercials.
  • Adaptar-se a les noves situacions laborals, mantenint actualitzats els coneixements científics, tècnics i tecnològics relatius al seu entorn professional, gestionant la seva formació i els recursos existents en l’aprenentatge al llarg de la vida i utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Resoldre situacions, problemes i contingències amb iniciativa i autonomia en l’àmbit de la seva competència, amb creativitat, innovació i esperit de millora en el treball personal i en el dels membres de l’equip.
  • Organitzar i coordinar equips de treball amb responsabilitat, supervisant-ne el desenvolupament, mantenint relacions fluïdes i assumint el lideratge, així com aportant solucions als conflictes grupals que es presentin.
  • Comunicar-se amb els iguals, els superiors, els clients i les persones que estan sota la seva responsabilitat, utilitzant vies de comunicació eficaces, transmetent la informació o coneixements adequats i respectant l’autonomia i la competència de les persones que intervenen en l’àmbit del seu treball.
  • Generar entorns segurs en el desenvolupament del seu treball i el del seu equip, supervisant i aplicant els procediments de prevenció de riscos laborals i ambientals, d’acord amb l’establert per la normativa i els objectius de l’empresa.
  • Supervisar i aplicar procediments de gestió de la qualitat, d’accessibilitat universal i de “disseny per a tothom”, en les activitats professionals incloses en els processos de producció o prestació de serveis.
  • Realitzar la gestió bàsica per la creació i el funcionament d’una petita empresa i tenir iniciativa en la seva activitat professional amb sentit de la responsabilitat social.
  • Exercir els seus drets i complir amb les obligacions derivades de la seva activitat professional, d’acord amb l’establert en la legislació vigent, participant activament en la vida econòmica, social i cultural

Sortides Professionals

Principals ocupacions i llocs de treball:

La superació d’aquest cicle formatiu permet accedir al món laboral com a:

  • assistent o assistenta del cap de producte;
  • tècnic o tècnica de màrqueting;
  • tècnic o tècnica en publicitat;
  • tècnic o tècnica en relacions públiques;
  • organitzador o organitzadora d’esdeveniments de màrqueting i comunicació;
  • auxiliar de mitjans en empreses de publicitat;
  • controlador o controladora d’emissió en mitjans de comunicació;
  • tècnic o tècnica en estudis de mercat i opinió pública;
  • tècnic o tècnica en treballs de camp;
  • inspector o inspectora d’enquestadors;
  • agent d’enquestes i censos;
  • codificador o codificadora de dades per a investigacions de mercats;
  • responsable de promocions punt de venda;
  • especialista en implantació d’espais comercials.

 

Vols més informació d'aquest Cicle Formatiu de Grau Superior?

Descarrega el PDF amb l'organització i característiques del cicle

Sortides Professionals i Educatives

Què pots fer un cop superat el CFGS?

Les persones que superen un Cicle Formatiu de Grau Superior obtenen un títol de tècnic superior, que els permet accedir a:

Cicles de Grau Superior

Els Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) ofereixen una formació sòlida i de qualitat per accedir amb èxit a l’entorn laboral.

Estudis Universitaris

Amb la nota obtinguda amb la realització del CFGS, els alumnes que ho desitgin poden accedir directament a la Universitat o pujar nota a les PAU.

Món laboral

L’objectiu és trobar un lloc de feina relacionat amb els estudis que has realitzat, potenciant el teu talent i capacitats.

Característiques del curs

  • Assignatures 0
  • tests 0
  • Duració 50 hours
  • Nivell d’habilitat All levels
  • Idioma English
  • Estudiant 0
  • Avaluacions Sí
  • Overview
Free
  • Comparteix:

altres Cursos

Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances Llegir més
Juanjo Roca

Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances

0
Lliure
Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa Llegir més
Juanjo Roca

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

0
Lliure

Contacta’ns

Centre d'Estudis Roca
Av. Meridiana, 263. 08027 Barcelona

T 932 430 770

C.E. Roca - Automoció
C. Indústria, 233. 08041 Barcelona

T 935 354 129

 

Centre d’Estudis Roca

  • El Centre
  • ESO
  • Batxillerat
  • Cicles Formatius Grau Mitjà
  • Cicles Formatius Grau Superior
  • Preinscripció i Matrícula
  • Contacta

Cicles Formatius de Grau Mitjà

  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Electromecànica de vehicles automòbils
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Carrosseria
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Cures auxiliars d’infermeria
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes

Cicles Formatius de Grau Superior

  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració de sistemes informàtics en xarxa
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Automoció
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació infantil
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Higiene bucodental
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Imatge per al diagòstic i medicina nuclear
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social
  • Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma

Contacta

Centre d’Estudis Roca
Av. Meridiana 263
932 430 770

Centre d’Estudis Roca Automoció
C/ de la Indústria 233
935 354 129

Centre d'Estudis Roca a les Xarxes Socials

2021. © Grup Escolar Roca. Tots els drets reservats

  • El Centre
    • Pla obertura 20-21
      • Pla obertura general
      • Pla obertura ESO
      • Pla obertura Batxillerat
      • Pla obertura CCFF
    • Qui som?
    • Instal·lacions
    • Metodologia i Serveis
    • Erasmus+
    • Preinscripció i Matrícula
    • Aplicacions
    • Pla d’Obertura en Fase 2
  • ESO
    • JPO 2021-2022
    • ESO a CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari escolar
      • Pla obertura ESO
    • Portes Obertes Virtuals: ESO
    • Activitats Extraescolars
    • Activitats d’Estiu
    • Notícies
  • Batxillerat
    • JPO 2021-2022
    • Portes Obertes Virtuals: Batxillerat
    • Batxillerat CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari escolar
      • Informació sobre beques
      • Pla obertura Batxillerat
    • Activitats Extraescolars
    • Proves d’accés a la Universitat
    • Notícies
  • Cicles de Grau Mitjà
    • JPO 2021-2022
    • C.F. Grau Mitjà CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari acollida alumnes
      • Calendari escolar
      • Informació sobre beques
      • Pla obertura CCFF
    • Portes Obertes Virtuals: Cicles Formatius
    • Activitats Comercials
    • Cures auxiliars d’infermeria
    • Electromecànica de vehicles automòbils
    • Gestió Administrativa
    • Sistemes Microinformàtics i Xarxes
    • Notícies
  • Cicles de Grau Superior
    • JPO 2021-2022
    • C.F. Grau Superior CEROCA
    • Informació Curs 2020-21
      • Calendari escolar
      • Calendari acollida alumnes
      • Informació sobre beques
      • Pla obertura CCFF
    • Portes Obertes Virtuals: Cicles Formatius
    • Administració i Finances
    • Administració de sistemes informàtics en xarxa
    • Automoció
    • Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma
    • Educació infantil
    • Higiene bucodental
    • Imatge per al diagòstic i medicina nuclear
    • Integració Social
    • Màrqueting i Publicitat
    • Notícies
  • Contacta
    • Contacta
    • Formulari per a famílies
Modal title

Message modal